divendres, 25 d’abril del 2014

DIA DE SANT JORDI A LA SEU

La parada de llibres.
Foto de grup.
El dia 23 d'abril (Sant Jordi) tocava piscina, tots ens vam aixecar d'hora com cada dimecres. Quan vam arribar a La Seu d'Urgell, vam anar a esmorzar al parc del Segre, allà, vam jugar, i desprès,vam anar a la paradeta de llibres i roses. Cadascú va triar el llibre que més li va agradar. Vam anar a la piscina, i vam tornar a casa ben contents.
A l'aula amb els nostres llibres de Sant Jordi.

Escrit i editat per Júlia M.

4 comentaris:

ELOI ha dit...

A mi tambè m'ha agradat molt el que m'he an comprat.

eloi

Anònim ha dit...

Hola, m'ho vaig passar molt bé el dia de Sant Jordi.Ja tinc ganes de que arribi l'any que bé. JAJAJAJA

JÚLIA

Unknown ha dit...

Quina sort la vostre de ser tant feliços, al ser una escola petita sou personetes singulars i molt importants.

Salvador Oriol Masens

Alba Oriol ha dit...

Quina colla més simpàtica i riatllera.

Alba Oriol Mumbrú