dijous, 3 d’abril del 2014

ANEM A LA PISCINA

Un instant de la visita a l'Espai Ermengol
Nosaltres, els nens de l'escola Tuixent, vam anar a la Seu d'Urgell. Vam anar a l'Espai Ermengol, i ens ho vam passar molt bé. Allí, ens van explicar moltes coses de la ciutat. Abans de marxar, vam fer un tast del formatge Urgèlia. Estava molt bo. Desprès, vam anar a la piscina. Vam bussejar, vam fer crol i vam jugar. Vam dinar i, al cap d'una estona, vam tornar a Tuixent. A la tarda, no teníem escola.
Escrit i editat per Joan Carles

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Joan Carles, hola a tots.
No sé perquè, però al veure el vostre blog em fa creure que s'apropa sant Jordi -ho oloroen l'ambient-

És molt interessant tot el què expliques, però hi ha una cosa que sempre que vaig a la Seu, vull saber i encara no ho sé
-Què són els minairons?. Ho investigareu i m'ho feu saber?
Moltes gràcies

Brahim ha dit...

m'ho vaig passar molt bé








Brahim

Anònim ha dit...

Sòc la Ruth. ens ho vam passar molt be a la piscina.

Anònim ha dit...

Tots ho heu fet molt bé això de de posar coses al bloc !!

Anònim ha dit...

em va agradar molt el formatge
agusti

Anònim ha dit...

Hola sóc la Júlia hem va agradar molt l'espai Ermengol i la piscina també.
BIEEEEEEEEEN!!!!!!!